Sporthal Oostzaan krijgt per 10 juli 2026 een nieuwe beheerder. De huidige beheerder stopt met zijn werkzaamheden. Stichting Sporthal Oostzaan (SSO) en v.v. Compaen hebben daarom samen een nieuwe beheerorganisatie opgezet.
Op vrijdag 19 juni heeft burgemeester Polak “De Gouden Greep” uitgereikt aan mevrouw Flens, als blijk van grote waardering en erkentelijkheid voor haar inzet ten dienste van de Oostzaanse samenleving.